DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет історичної освіти » Наукові праці Факультету історичної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15362
Title: Методика організації та проведення уроку-суд історії на тему: "Микола Іванович Кибальчич - саможертовний мрійник-борець за утвердження справедливого суспільства чи фанатичний революціонер-терорист?" : (до 155-річчя з дня народження М.І. Кибальчича
Authors: Коляда, Ігор Анатолійович
Милько, Володимир
Keywords: методика викладання історії
урок-суд історії
народовольці
М. Кибальчич
методика преподавания истории
народовольцы
People's Volunteers
M. Kybalchych
methodology of teaching history
history lesson-court
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Коляда І. А. Методика організації та проведення уроку-суд історії на тему: "Микола Іванович Кибальчич - саможертовний мрійник-борець за утвердження справедливого суспільства чи фанатичний революціонер-терорист?" : (до 155-річчя з дня народження М.І. Кибальчича) / І. Коляда, В. Милько // Історія в школі. - 2008. - N 11/12. - С. 36-41
Series/Report no.: №11/12;
Abstract: Надається розробка уроку-суду історії, метою якого є систематизація знань учнів про народництво як російський революційний рух та його ідеологічну платформу
Предоставляется разработка урока-суда истории, целью которого является систематизация знаний учащихся о народничестве как о российском революционном движении и его идеологической платформе
The development of a lesson-court of history, the purpose of which is to systematize students' knowledge of populism as a Russian revolutionary movement and its ideological platform
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15362
Appears in Collections:Наукові праці Факультету історичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolyada.pdf585.08 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf117.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.