DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 4(59) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15200
Title: Морфофункціональні показники студентів юнацького віку
Authors: Мартинов, Ю. О.
Keywords: студенти
морфофункціональні показники
фізичний розвиток
студенты
морфофункциональные показатели
физическое развитие
students
physical development
constitution of man
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Мартинов Ю. О. Морфофункціональні показники студентів юнацького віку / Ю. О. Мартинов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури : Фізична культура і спорт: 36. наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск 4 (59)15. – С. 50-54
Abstract: Встановлено, що традиційна система фізичного виховання має ряд суттєвих недоліків, які знижують її ефективність. Головними недоліками є недостатнє впровадження в навчальний процес таких педагогічних принципів, як: диференціація, індивідуалізація, демократизація та гуманізація навчального процесу. Виявлено, що, незважаючи на велику кількість досліджень проблем фізичного виховання студентської молоді, поза увагою фахівців залишилися особливості побудови навчального процесу для студентів, які виявили бажання займатися вправами силової спрямованості з комплексним урахуванням їхньої статі, типу конституції, рівня фізичної підготовленості та стану здоров'я. В статті представлені морфо функціональні показники студентів юнацького віку (чоловіки та Жінки).
Установлено, что традиционная система физического воспитания имеет ряд существенных недостатков, которые снижают ее эффективность. Главными недостатками является недостаточное внедрение в учебный процесс таких педагогических принципов, как: дифференциация, индивидуализация, демократизация и гуманизация учебного процесса. Выявлено, что, невзирая на большое количество исследований проблем физического воспитания студенческой молодежи, вне поля зрения специалистов остались особенности построения учебного процесса для студентов, которые выразили желание заниматься упражнениями силовой направленности с комплексным учётом их пола, типа конституции, уровня физической подготовленности и состояния здоровья. В статье представленные морфо функциональные показатели студентов юношеского возраста (мужчины и женщины).
It is set that the traditional system of P.E has a row of substantial defects that reduce her efficiency. Main defects are insufficient introduction in the educational process of such pedagogical principles, as: differentiation, individualization, democratization and humanizing of educational process. It is educed, that, without regard to plenty of researches of problems of P.E of student young people, out of eyeshot specialists there are features of construction of educational process for students, that expressed a desire to engage in exercises of power orientation with the complex taking into account of their sex, somatotype, level of physical preparedness and state of health. In the articles presented морфо functional indexes of students of youth age (men and women).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15200
Appears in Collections:Випуск 4(59)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sobolenko.pdf344.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.