DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 09. Сучасні тенденції розвитку мов » Випуск 13 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15139
Title: Перцептивный, коммуникативный и интерактивный аспекты межкультурного общения
Authors: Пинюта, И. В.
Keywords: межкультурное общение
стороны межкультурного общения
особенности межкультурного общения
барьеры
міжкультурне спілкування
сторони міжкультурного спілкування
особливості міжкультурного спілкування
бар’єри
intercultural communication
aspects of intercultural communication
peculiarities of intercultural communication
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Пинюта И. В. Перцептивный, коммуникативный и интерактивный аспекты межкультурного общения / И. В. Пинюта // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов, Вип. 13. - С. 150-157
Abstract: В статье рассматриваются особенности межкультурного общения, которые учитель иностранных языков должен учитывать в профессиональной и социальной сферах деятельности. В результате проведения анализа перцептивной, коммуникативной и интерактивной сторон межкультурного общения были выявлены такие особенности, как паритет систем ценностей партнёров по межкультурному общению; необходимость эквивалентации языковых структур и заполнения социокультурных лакун; предметность; целенаправленность воздействия; конвенциональность и саморегуляция.
У статті розглядаються особливості міжкультурного спілкування, які вчитель іноземних мов повинен враховувати в професійній і соціальній сферах діяльності. У результаті проведення аналізу перцептивної, комунікативної та інтерактивної сторін міжкультурного спілкування були виявлені такі особливості, як паритет систем цінностей партнерів із міжкультурного спілкування; необхідність еквівалентаціі мовних структур і заповнення соціокультурних лакун; предметність; цілеспрямованість впливу; конвенціональність і саморегуляція.
The article deals with the peculiarities of intercultural communication which a foreign language teacher has to take into account in professional and social activities. A number of peculiarities of intercultural communication have been identified as a result of an analysis of the perceptive, communicative and interactive aspects of intercultural communication: parity of the value systems of partners in intercultural communication; the necessity to find the equivalents for linguistic structures and fill socio-cultural lacuna; objectivity; purposefulness of impact; conventionalism and self-regulation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15139
Appears in Collections:Випуск 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piniuta.pdf157.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.