DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 09. Сучасні тенденції розвитку мов » Випуск 13 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15108
Title: Формирование контрольных материалов для оценки когнитивной способности переводчика
Authors: Берг, Е. Б.
Кит, М.
Keywords: качество перевода
общая когнитивная способность
когнитивная способность переводчика
оценка когнитивной способности переводчика
якість перекладу
загальна когнітивна здібність
когнітивна здібність перекладача
оцінка когнітивної здібності перекладача
translation quality
general cognitive ability
translator’s cognitive ability
evaluation of translator’s cognitive ability
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Берг Е. Б. Формирование контрольных материалов для оценки когнитивной способности переводчика / Е. Б. Берг, М. Кит // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов, Вип. 13. - С. 14-21
Abstract: В статье обосновывается важность когнитивного подхода к оценке квалификации переводчика. Авторы формулируют рекомендации по формированию контрольных материалов для оценки когнитивной способности переводчика.
У статті обґрунтовується важливість когнітивного підходу до оцінки кваліфікації перекладача. Автори формулюють рекомендації щодо формування контрольних матеріалів для оценки когнітивної здібності перекладача.
The paper discusses the importance of cognitive approach to evaluation of translator’s skills. The authors come up with recommendation on generation of test materials for assessment of translator’s cognitive ability.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15108
Appears in Collections:Випуск 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berg_Kit.pdf169.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.