DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 18(23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14979
Title: Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики
Authors: Цзян, Лібінь
Keywords: субъектно-творческая активность
будущий учитель музыки
фазы мотивационной стойкости
профессиональное обучение
subjective and creative activity
future teachers of music
motivational phaseresistance
training
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Цзян Лібінь. Діагностичний етап формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики / Лібінь Цзян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 254-258
Abstract: В статье раскрыт диагностический этап формирования субъектно-творческой активности будущего учителя музыки в процессе профессионального обучения. Выделены четыре фазы уровней мотивационной стойкости студентов в процессе формирования их субъектно-творческой активности.
The article discloses a diagnostic step of forming the subject-the creative activity of the future teacher of music in the course of vocational training. Select the four phases of the resistance levels of motivation of students in the formation of their subject-creative activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14979
Appears in Collections:Випуск 18(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsian_Libin.pdf282.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.