DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 18(23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14977
Title: Структура самоорганізаційних умінь підлітків з фортепіанного навчання
Authors: Лі, Сіюнь
Keywords: самоорганизационные умения
научные подходы
компонентная структура самоорганизации
self-organization skills as a scientific concept
scientific ways
the self- organization components structure
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лі Сіюнь. Структура самоорганізаційних умінь підлітків з фортепіанного навчання / Сіюнь Лі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 242-247
Abstract: В статье представлена разработанная структура самоорганизационных умений подростков, которые обучаются игре на фортепиано в музыкальных школах и школах искусств. Комплекс самоорганизационных умений подан в контексте выделенных ведущих научных походов; предложено собственное понимание этого понятия и дано обоснование соответствующих компонентов самоорганизации подростков в процессе обучения игре на фортепиано.
In this article is presented the self-organization components structure skills of teenagers, which study of piano play in the music schools and schools of art. The complex of self-organization skills used in context of general scientific ways, is presented also own meaning of this term and ground some self-organization components of teenagers in the study of piano play process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14977
Appears in Collections:Випуск 18(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li.pdf297.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.