DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 18(23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14973
Title: Результати впровадження методики полілогової музично-творчої інтеракції майбутніх викладачів-саксофоністів
Authors: Чжан, Цзянань
Keywords: полилоговая музыкально-творческая интеракция
будущий преподаватель игры на саксофоне
аналитическая работа
polylogue music creative interaction
future saxophone playing teacher
analytical work
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чжан Цзянань. Результати впровадження методики полілогової музично-творчої інтеракції майбутніх викладачів-саксофоністів / Цзянань Чжан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 18 (23). - С. 235-239
Abstract: В статье рассматриваются результаты внедрения методики полилоговой музыкально-творческой интеракции будущих преподавателей игры на саксофоне. Представлены основные позиции анализа процесса формирования избранного феномена в контексте полученных данных компьютерной диагностики с помощью методов математической статистики.
The article is about results of using author`s methodic polylogue music creative interaction forming of future saxophone playing teachers. There are presented general positions of comparative analysis of forming process this phenomenon in the context of computer diagnostic facts and separate mathematics statistics methods.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14973
Appears in Collections:Випуск 18(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhan.pdf369.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.