DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 18(23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14951
Title: Процесуально-рівневий аналіз здатності до саморегулювання студентів інститутів мистецтв у процесі вокального навчання
Authors: Ха, Ту
Keywords: процессуально-уровневый анализ
будущий учитель музыки
вокальная підготовка
самоконтроль и саморегулирование
process-level analysis
the future teacher of music
vocal pіdgotovka
self-control and self-regulation
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ха Ту. Процесуально-рівневий аналіз здатності до саморегулювання студентів інститутів мистецтв у процесі вокального навчання / Ту Ха // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, – Вип. 18 (23). - 2015. - С. 224-228
Abstract: В статье представлен процессуально-уровневый анализ способности к саморегулированию будущих учителей музыки. В процессе вокальной подготовки студенты стремились к осознанию собственных действий и необходимости самоконтроля и саморегулирования учебной работы. Результаты проведенного эксперимента позволили выделить три уровня подготовленности студентов к саморегулированию, а именно: высокий, средний и низкий.
The article presents the analysis of process-level capacity for self-regulation of the future teachers of music. In the course of vocal training, students learn to understand their own actions and the need for self-control and self-regulation of academic work. The results of the experiment allowed to distinguish three levels of readiness of students to self-regulation, such as: high, medium and low.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14951
Appears in Collections:Випуск 18(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kha_Tu.pdf289.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.