У статті аналізуються психолого-педагогічні засади розвитку творчої самостійності особистості,
серед яких уточнюються основні дефініції досліджуваної проблеми, з’ясовуються типологічні особливості
студентського віку, розглядаються педагогічні умови, створення яких оптимізує розвиток творчої
самостійності студентів-філологів у процесі фахової підготовки.
В статье анализируются психолого-педагогические основы развития творческой
самостоятельности личности, среди которых уточняются основные дефиниции исследованной проблемы,
раскрываются типологические особенности студенческого возраста, рассматриваются педагогические
условия, создание которых оптимизирует развитие творческой самостоятельности студентов-филологов
в процессе профессиональной подготовки.
The article analyzes the psychological and pedagogical principles of creative independence of the individual,
among them the basic definitions of the research problem are specified, the typological features of the student age are
revealed and pedagogical conditions are considered. Their creation optimizes the development of creative independence
of students-philologists in the process of professional training.