У статті проаналізовано ключові моменти вивчення історико-лінгвістичних дисциплін у вищому
педагогічному навчальному закладі, не лише в плані засвоєння структури і функціонування мови в синхронії і
діахронії, а й в аспекті формування ціннісного ставлення до мови як феномена культури і фактора
збереження етнічної єдності народу. Автором представлено зміст, форми і методи опанування курсу "Вступ
до слов'янської філології" крізь призму формування полікультурної компетентності майбутнього вчителя.
В статье проанализированы ключевые моменты изучения историко-лингвистических дисциплин в
высшем педагогическом учебном заведении, не только в плане усвоения структуры и функционирования
языка в синхронии и диахронии, но и в аспекте формирования ценностного отношения к языку как феномена
культуры и фактора сохранения этнического единства народа. Автором представлено содержание, формы
и методы освоения курса «Введение в славянскую филологию» сквозь призму формирования поликультурной
компетентности учителя.
The paper analyzes the key points of the study of historical and linguistic disciplines in higher educational
institution, not only in terms of learning the structure and function of language in synchrony and diachrony, but in the
aspect of the formation of the valuable relationship to language as a cultural phenomenon and to preserving the ethnic
unity of the people. The author is the content, forms and methods of the course "Introduction to Slavic Philology"
through the prism of the formation of multicultural competence of the teacher.