У статті висвітлено особливості застосування технології проблемного навчання з урахуванням
специфіки предмету та вікових особливостей студентів, а також особливостей побудови навчального
процесу у вищому навчальному закладі І-го рівня акредитації. Виокремлено та наведено вправи, спрямовані на
вивчення синтаксису української мови студентами коледжу.
В статье отражены особенности применения технологии проблемной учебы с учетом специфики
предмета и возрастных особенностей студентов, а также особенностей построения учебного процесса в
высшем учебном заведении І-го уровня аккредитации. Выделены и приведены упражнения, направленные на
изучение синтаксиса украинского языка студентами колледжа.
This article highlights the usage peculiarities of technologies of the problematic study concerning the specificity of
the subject and age peculiarities, and the features of the educational process structure in High Educational Institutes of
the first degree of accreditation. The exercises are allocated and presented on Ukrainian language syntax for students
who study in College.