У статті розглядаються сучасні тенденції розвитку неформальної професійної підготовки
інструкторів-андрагогів для роботи з маргіналами у Латинській Америці, зокрема у Мексиці й Венесуелі.
Автор дійшов висновку, що сучасними тенденціями професійно-андрагогічнї освіти у Мексиці й Венесуелі є
співвідношення принципів розробки програм з цілями освіти, що ставляться міжнародними організаціями, які
регламентують освіту дорослих; домінування антропологізму як філософського підгрунтя професійно-андрагогічної освіти тощо.
В статье рассматриваются современные тенденции развития неформальной профессиональной
подготовки инструкторов-андрагогов для работы с маргиналами в Латинской Америке, в частности в Мексике и Венесуэле. Автор пришел к выводу, что современными тенденциями профессионально-андрагогического образования в Мексике и Венесуэле являются соотношение принципов разработки
программ с целями образования, поставленными международными организациями, регламентирующими
образование взрослых; доминирование антропологизма как философской основы профессионально-андрагогического образования.
The article focuses on the current trends of informal training of instructors who work with marginals in Latin
America, particularly in Mexico and Venezuela. The author concludes that the current trends of vocational andragogical
education in Mexico and Venezuela are the correlation of the principles of programming with the goals of education,
which were established by international organizations that regulate adult education; dominance of anthropologism as a
philosophical foundation of vocational andragogical education, etc.