Publication:
Місце іншомовної професійно-комунікативної компетенції в процесі підготовки вчителів-філологів

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Дем'яненко, О. Є.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розкрито проблему ролі і місця іншомовної професійно-комунікативної компетенції під час підготовки вчителів-філологів. Автор аналізує структуру професійної компетентності та іншомовної компетенції, розглядає питання міжкультурного професійного спілкування.
В статье раскрыто проблему роли и места иноязычной профессионально-коммуникативной компетенции при подготовке учителей-филологов. Автор анализирует структуру профессиональной компетентности и иноязычной компетенции, рассматривает вопрос межкультурного профессионального общения.
The article deals with the problem of the role and place of foreign language professional communicative competence in training teachers-philologists. The author analyzes the structure of professional competence and the foreign language competence, considers intercultural professional communication.

Description

Keywords

іншомовна професійно-комунікативна компетенція, вчитель- філолог, професійна компетентність, иноязычная профессионально-коммуникативная компетенция, учитель-филолог, профессиональная компетентность, foreign language professional communicative competence, professional competence, teacher-philologist

Citation

Дем'яненко О. Є. Місце іншомовної професійно-комунікативної компетенції в процесі підготовки вчителів-філологів / О. Є. Дем'яненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 85-88

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By