DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка » Наукові праці Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14417
Title: Освітянські аспекти філософії серця в педагогічній діяльності Василя Сухомлинського
Authors: Жадько, Віктор Олексійович
Keywords: філософія освіти
філософія серця
віра
розум
виховання та формування особистості
философия образования
философия сердца
вера
разум
воспитание и формирование личности
the philosophy of education
the heart philosophy
faith
trust
intelligence
education and formation of personality
Issue Date: 2011
Publisher: ВІР УАН
Citation: Жадько В. О. Освітянські аспекти філософії серця в педагогічній діяльності Василя Сухомлинського / В. О. Жадько // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки: науковий вісник: збірник наукових праць. - Київ: ВІР УАН, 2011. - Вип. 44. - С. 458-464
Abstract: Освітянський аспект філософії серця розглядається як основний в педагогічній діяльності і творчості Василя Олександровича Сухомлинського, як умова виховання та формування особистості.
Образовательные аспекты философии сердца рассматриваются как главные в педагогической деятельности и творчестве Василия Александровича Сухомлинского, как условие воспитания и формирования личности.
Educational aspect of the heart philosophy is shown as the main one in the pedagogical activity and creative work of Vasyl Sukhomlynsky, as a condition of the personality formation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14417
Appears in Collections:Наукові праці Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhadko.pdfОсновна стаття72.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.