Розглядається необхідність радикальних змінах у суспільстві, що викликані сучасною інформаційною революцією. Зроблено висновок, що усвідомлення цього вимагає передбачення відповідних умов функціонування системи освіти, її змісту й форм, які гарантували б людині здобуття високого професіоналізму й інтелекту. На практиці це означає підготовку, яка забезпечує ефективну взаємодію індивіда з суспільством, політичними і державними структурами, сім’єю,
культурною спадщиною; виховання впевненості у своїх силах; бажання й готовність реалізувати себе у всіх сферах суспільного буття, передусім у праці.
Рассматривается необходимость радикальних изменений в обществе, что вызвано современной информационной революцией. Сделан вывод, что осознание этого предусматривает определенные условия функционирования системы образования, ее содержания и форм, которые гарантировали б человеку приобретение високого профессионализма и интелекта. На практике это означает підготовку, которая обеспечивает эффективное взаимодействие индивида с обществом, политическими и государственными структурами, семьей, культурным наследием; воспитание уверенности в своїх силах; желание и готовность реализовать себя во всех сферах общественного бытия, прежде всего в труде.
Analysed is the necessity of radical changes in the society, caused by the contemporary information revolution. It is inferred that understanding of it causes the foreseeing of the appropriate conditions of education system functioning, its substance and forms, which would guarantee a human acquiring high professionalism and intelligence. In practice it means preparation work to ensure effective interaction
of an individual with the society, political and state authorities, family, cultural legacy; upbringing of the confidence in one’s own strength; willingness and readiness to realize oneself in all spheres of social life, first of all - in work.