DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 20(30) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14398
Title: Теоретичне обгрунтування процесу сприймання художнього тексту у професійній підготовці викладача зарубіжної літератури
Authors: Галушко, М. В.
Keywords: читацька діяльність
рецепція
аналіз
читательская деятельность
рецепция
анализ
reader activities
reception
analysis
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Галушко М. В. Теоретичне обгрунтування процесу сприймання художнього тексту у професійній підготовці викладача зарубіжної літератури / М. В. Галушко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 61-66
Abstract: У статті розглядаються теоретичні аспекти сприймання художнього тексту у професійній підготовці викладача зарубіжної літератури. Розглянуто особливості читацької рецепції на заняттях зарубіжної літератури. Визначено умови продуктивної роботи з художнім текстом. Запропоновано систему методів та прийомів, що дозволяють підвищити ефективність роботи з літературними творами.
В статье рассматриваются теоретические аспекты восприятия художественного текста в профессиональной подготовке преподавателя зарубежной литературы. Рассмотрены особенности читательской рецепции на занятиях зарубежной литературы. Определены условия продуктивной работы с художественным текстом. Предложена система методов и приемов, позволяющих повысить эффективность работы с литературными произведениями.
The article forcuses on proving the theoretical problem of perception literary text in the training of foreign literature teachers. The features of reading reception of foreign literature are examined. The conditions for productive work with artistic text are defined. The system of pedagogical methods and techniques that helps to improve effectiveness of literary texts analysis is suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14398
Appears in Collections:Випуск 20(30)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halushko.pdf215.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.