Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наукова діяльність професорсько-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів України (60-90 ті роки ХХ ст.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лебединець, Ганна Михайлівна
dc.date.accessioned 2017-05-30T13:53:28Z
dc.date.available 2017-05-30T13:53:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лебединець Ганна Михайлівна. Наукова діяльність професорсько-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів України (60-90 ті роки ХХ ст.) : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. М. Лебединець ; наук. кер. Л. М. Вовк ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 22 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14393
dc.description.abstract Дисертація є першим комплексним дослідженням наукової діяльності професорсько-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів України у 60-90-х роках ХХ ст. Розкрито визначальність наукової діяльності, зміст і напрями наукових досліджень професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів у контексті суспільно-історичних змін та охарактеризовано її організаційно-педагогічні умови в окреслений дослідженням період. Виявлено особливості управління науковою роботою; ефективність комплексних цільових програм «Наука», «Кадри» і з’ясовано продуктивність діяльності галузевих і проблемних лабораторій у вищих педагогічних навчальних закладах. Актуалізовано науково-педагогічні ідеї професорсько-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів та можливість їх упровадження в освітній процес; особливості інтеграції наукової і педагогічної діяльності. ua
dc.description.abstract Диссертация является первым комплексным исследованием научной деятельности профессорско-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений Украины в 60-90-х годах ХХ в. Раскрыто приоритетность научной деятельности, содержание и направления научных исследований профессорско-преподавательского состава высших учебных заведений в контексте общественно-исторических изменений и охарактеризованы ее организационно- педагогические условия в исследуемый период. Выявлены особенности управления научной работой; эффективность комплексных целевых программ «Наука», «Кадры» и выяснено продуктивность деятельности отраслевых и проблемных лабораторий в высших педагогических учебных заведениях. Актуализированы научно-педагогические идеи профессорско- преподавательского состава высших педагогических учебных заведений и возможность их внедрения в образовательный процесс; особенности интеграции научной и педагогической деятельности. ua
dc.description.abstract The dissertation is the first comprehensive study of research work of the faculty of higher pedagogical institutions of Ukraine in 60-90th years of the twentieth century. The role of the professor’s research activity in the context of socio-historical changes is considered, its organizational and pedagogical conditions in the aforesaid period are characterized. The content and the tendencies of the faculty research work of higher pedagogical educational establishments are investigated and systematized. Scientific contributions of individual pedagogues of particular higher educational institutions to solving the problems of education, the theory and history of the Ukrainian pedagogy are analyzed. The pedagogical ideas of scientists and educators concerning the teacher’s identity and training are systemized. Personalized knowledge of the scientific activity of researchers in the system of higher pedagogical education is specified. The features of the intensification of scientific research and the conditions for the implementation of its results in the educational process of secondary and higher education systems are revealed. The activity of industrial and problem laboratories in higher educational institutions, organizational and substantive forms of preparation and advancement of pedagogical and scientific training of teachers of higher educational institution as well as maintenance of complex target programs “Science”, “Scientific Professionals” are analyzed. It is evinced that the subordination of the planning and coordination of research to the governance structure had ambiguous effect on the nature and content of scientific thesis. The conclusions about the relevance of scientific and pedagogical ideas of the teaching staff of higher educational establishments and the possibility of its implementation into the educational process, peculiarities of the integration of research and teaching activity, systematization and management of scientific research and training of highly qualified faculty in the context of Ukraine's integration into the European educational process have been made. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject наукова діяльність ua
dc.subject професорсько-викладацький склад ua
dc.subject наукові дослідження ua
dc.subject науково-педагогічні ідеї ua
dc.subject впровадження результатів наукових досліджень ua
dc.subject научная деятельность ua
dc.subject профессорско-преподавательский состав ua
dc.subject научные исследования ua
dc.subject научно-педагогические идеи ua
dc.subject внедрение результатов научных исследований ua
dc.subject управление научной роботой ua
dc.subject research activity ua
dc.subject faculty ua
dc.subject scientific researches ua
dc.subject scientific and pedagogical ideas ua
dc.subject implementation of research results ua
dc.subject management of research work ua
dc.subject.classification 378.637(477):[37.091.12:001](091)”196/199”(043.3) ua
dc.title Наукова діяльність професорсько-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів України (60-90 ті роки ХХ ст.) ua
dc.title.alternative Faculty research work of higher pedagogical institutions of Ukraine (60-90-ies of the twentieth century)
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу