Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійно орієнтований контекст формування самоосвітньої компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобрицька, Валентина Іванівна
dc.date.accessioned 2017-05-24T13:23:23Z
dc.date.available 2017-05-24T13:23:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бобрицька В. І. Професійно орієнтований контекст формування самоосвітньої компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури / В. І. Бобрицька // Вісник Національного авіаційного університету. Серія Педагогіка. Психологія. – К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАК-друк», 2015. – Вип. 2 (7). – С. 24-30 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14237
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури. На основі аналізу наукових підходів до трактування понять «самоосвіта», «компетентність» уточнено зміст поняття «самоосвітня компетентність майбутнього викладача вищої школи». Узагальнено вітчизняні і зарубіжні напрацювання, що є теоретичною основою для дослідження проблеми формування самоосвітньої компетентності викладача сучасного вищого навчального закладу на магістерському рівні вищої освіти. Визначено професійно орієнтований контекст формування самоосвітньої компетентності магістрантів в умовах реформування системи організації освітнього процесу у вищій освіті. ua
dc.description.abstract В статье обоснована актуальность исследования проблемы формирования самообразовательной компетентности будущего преподавателя на магистерском уровне высшего образования. На основе анализа научных подходов к определению понятий «самообразование» и «компетентность» уточнено содержание понятия «самообразовательная компетентность будущего преподавателя высшей школы». Обобщены отечественные и зарубежные научные работы, которые являются теоретической основой для исследования проблемы формирования самообразовательной компетентности преподавателя современного высшего учебного заведения. Определен профессионально ориентированный контекст формирования самообразовательной компетентности магистрантов в условиях реформирования системы образовательного процесса в современной высшей школе Украины. ua
dc.description.abstract In the article there has been substantiated the relevance of the research of the problem of the development of self-educational competence of the tertiary teachers to be in the Master's degree programme settings. Based on the analysis of scientific approaches to the interpretation of the subject-matter of the notions «self-education», «competence», there has been specified the concept of «self-educational competence of a tertiary teacher to be». There has been generalised both domestic and foreign best practice, which is the theoretical basis for the study on the formation of self-educational competency of a teacher to be for a modern higher educational institution in the settings of Master's degree programme. There have been specified organizational and pedagogical prerequisites of the development of self-educational competence of the graduates of the Master’s degree programme as the system of educational process organization in higher education is being reformed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во Нац. авіац. ун-ту "НАК-друк" ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject самообразование ua
dc.subject self-education ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject самоосвітня компетентність майбутнього викладача вищої школи ua
dc.subject інформальна освіта ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject самообразовательная компетентность будущего преподавателя высшей школы ua
dc.subject информальное образование ua
dc.subject competence ua
dc.subject self-educational competence of a tertiary teacher to be ua
dc.subject informal education ua
dc.subject.classification 378.147:167 ua
dc.title Професійно орієнтований контекст формування самоосвітньої компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури ua
dc.title.alternative Профессионально ориентированный контекст формирования самообразовательной компетентности будущего преподавателя в условиях магистратуры ua
dc.title.alternative Professionally-oriented context of the development of self-educational competence of teachers in the master's degree programme settings ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу