ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобрицька, Валентина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2017-05-24T13:23:23Z | |
dc.date.available | 2017-05-24T13:23:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бобрицька В. І. Професійно орієнтований контекст формування самоосвітньої компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури / В. І. Бобрицька // Вісник Національного авіаційного університету. Серія Педагогіка. Психологія. – К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАК-друк», 2015. – Вип. 2 (7). – С. 24-30 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14237 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури. На основі аналізу наукових підходів до трактування понять «самоосвіта», «компетентність» уточнено зміст поняття «самоосвітня компетентність майбутнього викладача вищої школи». Узагальнено вітчизняні і зарубіжні напрацювання, що є теоретичною основою для дослідження проблеми формування самоосвітньої компетентності викладача сучасного вищого навчального закладу на магістерському рівні вищої освіти. Визначено професійно орієнтований контекст формування самоосвітньої компетентності магістрантів в умовах реформування системи організації освітнього процесу у вищій освіті. | ua |
dc.description.abstract | В статье обоснована актуальность исследования проблемы формирования самообразовательной компетентности будущего преподавателя на магистерском уровне высшего образования. На основе анализа научных подходов к определению понятий «самообразование» и «компетентность» уточнено содержание понятия «самообразовательная компетентность будущего преподавателя высшей школы». Обобщены отечественные и зарубежные научные работы, которые являются теоретической основой для исследования проблемы формирования самообразовательной компетентности преподавателя современного высшего учебного заведения. Определен профессионально ориентированный контекст формирования самообразовательной компетентности магистрантов в условиях реформирования системы образовательного процесса в современной высшей школе Украины. | ua |
dc.description.abstract | In the article there has been substantiated the relevance of the research of the problem of the development of self-educational competence of the tertiary teachers to be in the Master's degree programme settings. Based on the analysis of scientific approaches to the interpretation of the subject-matter of the notions «self-education», «competence», there has been specified the concept of «self-educational competence of a tertiary teacher to be». There has been generalised both domestic and foreign best practice, which is the theoretical basis for the study on the formation of self-educational competency of a teacher to be for a modern higher educational institution in the settings of Master's degree programme. There have been specified organizational and pedagogical prerequisites of the development of self-educational competence of the graduates of the Master’s degree programme as the system of educational process organization in higher education is being reformed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во Нац. авіац. ун-ту "НАК-друк" | ua |
dc.subject | самоосвіта | ua |
dc.subject | самообразование | ua |
dc.subject | self-education | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | самоосвітня компетентність майбутнього викладача вищої школи | ua |
dc.subject | інформальна освіта | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | самообразовательная компетентность будущего преподавателя высшей школы | ua |
dc.subject | информальное образование | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | self-educational competence of a tertiary teacher to be | ua |
dc.subject | informal education | ua |
dc.subject.classification | 378.147:167 | ua |
dc.title | Професійно орієнтований контекст формування самоосвітньої компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури | ua |
dc.title.alternative | Профессионально ориентированный контекст формирования самообразовательной компетентности будущего преподавателя в условиях магистратуры | ua |
dc.title.alternative | Professionally-oriented context of the development of self-educational competence of teachers in the master's degree programme settings | ua |
dc.type | Article | ua |