DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет менеджменту освіти та науки » Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобрицька, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-05-24T13:21:30Z-
dc.date.available2017-05-24T13:21:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБобрицька В. І. Підготовка майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інформатизації освіти / В. І. Бобрицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – Серія 5. Вип. 55. Педагогічні науки: реалії і перспективи. – 2016. – С.27-32ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14236-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя до оцінювання навчальної діяльності учнів; схарактеризовано методику застосування системи Moodle у процесі діагностики навчальної успішності студентів як умову опанування майбутнім учителем технології оцінювання/самооцінювання навчальних досягнень, набуття умінь моделювати ці процеси з огляду на специфіку майбутньої професійної діяльності.ua
dc.description.abstractВ статье обоснована целесообразность использования информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки будущего учителя к оцениванию учебной деятельности учеников. Дана характеристика методики применения системы Moodle в процессе диагностики учебной успеваемости студентов педагогического ВНЗ как условия освоения будущими учителями технологии оценивания (самооценивания) учебных достижений, умений моделировать эти процессы с учетом специфики их будущей профессиональной деятельности.ua
dc.description.abstractIn the article there has been substantiated the practicability of the use of information and communication technologies in the process of preparatory training of teachers to be for the assessment of student’s achievements; there has been evaluated the methodology of application of «Moodle» in the diagnosis of students’ learning progress as a requirement in mastering by the teacher to be the technology of assessment of both their own academic achievements and others, acquiring skills to model these processes having regarded the specifics of their future professional activity.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectінформатизація освітиua
dc.subjectинформатизация образованияua
dc.subjectInformatisation of Educationua
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїua
dc.subjectоцінювання навчальних досягнень учнівua
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителяua
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииua
dc.subjectподготовка будущего учителяua
dc.subjectоценивание учебной деятельности учениковua
dc.subjectprocess of preparatory training of teachersua
dc.subjectthe assessment of student’s achievementsua
dc.subjectthe information and communication technologiesua
dc.subject.classification378:81(075)ua
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інформатизації освітиua
dc.title.alternativeПодготовка будущего учителя к оцениванию учебных достижений учеников в условиях информатизации образованияua
dc.title.alternativePreparatory Training of Teachers to be for the Assessment of Student’s Achievements as Informatisation of Education is Consideredua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_Stattya_Bobrytska_2016.PDFОсновна стаття778.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.