DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет менеджменту освіти та науки » Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14236
Title: Підготовка майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інформатизації освіти
Other Titles: Подготовка будущего учителя к оцениванию учебных достижений учеников в условиях информатизации образования
Preparatory Training of Teachers to be for the Assessment of Student’s Achievements as Informatisation of Education is Considered
Authors: Бобрицька, Валентина Іванівна
Keywords: інформатизація освіти
информатизация образования
Informatisation of Education
інформаційно-комунікаційні технології
оцінювання навчальних досягнень учнів
підготовка майбутнього вчителя
информационно-коммуникационные технологии
подготовка будущего учителя
оценивание учебной деятельности учеников
process of preparatory training of teachers
the assessment of student’s achievements
the information and communication technologies
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бобрицька В. І. Підготовка майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інформатизації освіти / В. І. Бобрицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – Серія 5. Вип. 55. Педагогічні науки: реалії і перспективи. – 2016. – С.27-32
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя до оцінювання навчальної діяльності учнів; схарактеризовано методику застосування системи Moodle у процесі діагностики навчальної успішності студентів як умову опанування майбутнім учителем технології оцінювання/самооцінювання навчальних досягнень, набуття умінь моделювати ці процеси з огляду на специфіку майбутньої професійної діяльності.
В статье обоснована целесообразность использования информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки будущего учителя к оцениванию учебной деятельности учеников. Дана характеристика методики применения системы Moodle в процессе диагностики учебной успеваемости студентов педагогического ВНЗ как условия освоения будущими учителями технологии оценивания (самооценивания) учебных достижений, умений моделировать эти процессы с учетом специфики их будущей профессиональной деятельности.
In the article there has been substantiated the practicability of the use of information and communication technologies in the process of preparatory training of teachers to be for the assessment of student’s achievements; there has been evaluated the methodology of application of «Moodle» in the diagnosis of students’ learning progress as a requirement in mastering by the teacher to be the technology of assessment of both their own academic achievements and others, acquiring skills to model these processes having regarded the specifics of their future professional activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14236
Appears in Collections:Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_Stattya_Bobrytska_2016.PDFОсновна стаття778.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.