Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей у спеціальній літературі США та Великої Британії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глушенко, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2011-11-07T14:09:56Z
dc.date.available 2011-11-07T14:09:56Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Глушенко, Катерина Олександрівна. Проблема формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей у спеціальній літературі США та Великобританії : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / К. О. Глушенко ; наук. керівник Є. П. Синьова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/141
dc.description.abstract Проаналізовано сучасні наукові підходи британських та американських учених щодо обгрунтування загальної концепції комунікації та розробки засобів формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей. Запропоновано визначення понять "комунікативна компетентність", "комунікативна компетенція", "комунікативні уміння та навички" стосовно сліпоглухих дітей. Визначено основні комунікативні компетенції, якими мають оволодіти такі діти, розглянуто доступні їм засоби спілкування та методику їх навчання. Проведено порівняльне дослідження вітчизняних і зарубіжних технологій формування комунікативної компетентності сліпохлухих дітей, показано їх переваги та недоліки. Обгрунтовано наукові підходи щодо оптимізації корекційної роботи зі сліпоглухими дітьми, спрямовані на формування у них комунікативної компетентності. Розроблено методичні рекомендації щодо їх впровадження у навчально-виховний процес спеціальних закладів для таких дітей. ru_RU
dc.description.abstract Dissertation research is made on psychological and educational problem of development of communication competence of deaf-blind children. The research presents detailed analysis of scientific and methodological aspects of communication skills and means development, which form foundation for development of communication competence under conditions of combined hearing and vision loss. Detailed analysis of American and national specialised resources allowed to select basic communication skills, which are critical for development of language competences and communication competence as a whole. Comprehensive comparative analysis of the national and American (British) communication competence development systems has been conducted. Based on this analysis, recommendations on how to improve the system for development of communication competence have been provided. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject комплексні порушення ru_RU
dc.subject сліпоглухота ru_RU
dc.subject комунікативна компетентність ru_RU
dc.subject компетенції ru_RU
dc.subject засоби перцептивної та експресивної комунікації ru_RU
dc.subject формування цілісної комунікативної системи ru_RU
dc.subject multiple disabilities ru_RU
dc.subject deaf-blindness ru_RU
dc.subject communication competence ru_RU
dc.subject skills ru_RU
dc.subject means of receptive and expressive communication ru_RU
dc.subject development of integral communication system ru_RU
dc.subject.classification 376.34.013.77:316.454.52 [(73+410)](043.3) ru_RU
dc.title Проблема формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей у спеціальній літературі США та Великої Британії ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу