DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14163
Title: Формування умінь самостійної роботи з електронним підручником при вивченні фізичної географії
Authors: Покась, Лілія Антонівна
Сльоза (Кріт), Наталія Василівна
Keywords: самостійна робота
процес формування умінь
електронний підручник
фізична географія
the formation of skills
independent work
an electronic textbook
physical geography
Issue Date: 2015
Publisher: Педагогічна думка
Citation: Сльоза Н. В. (Кріт Н. В.) Формування умінь самостійної роботи з електронним підручником при вивченні фізичної географії / Л. А. Покась, Н. В. Сльоза // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол.; гол. ред. - О. М. Топузов]. – К. : Педагогічна думка, 2015. – Вип. 15. – Ч.2. – С. 160-169
Abstract: У науковій публікації аналізуються методичні аспекти формування умінь самостійної роботи учнів з електронним підручником фізичної географії, що поглиблює функції звичайного підручника на друкованій основі. Розглянуто переваги електронного підручника у навчанні, його ключові характеристики та особливості використання учнями для формування умінь самостійної роботи. Визначено, що електронний підручник розширює обсяги подання інформації, підвищує ефективність використання позатекстового компонента для самоорганізації та самоконтролю навчальної діяльності.
This scientifi c publication analyzes methodological aspects of pupils’ independent work abilities formation with electronic textbook in studying physical geography. An effective methodology of independent work skills formation with an electronic textbook on physical geography is based on the optimal combination of various forms of pupils’ activity, means of training, use of a diverse range of educational techniques. Electronic textbook expands the possibilities for selforganization and self-learning educational activity. The key characteristics of electronic textbook and features of its use by students are identifi ed. The principles of the creation, levels of implementation, requirements for the design, and functional advantages of electronic textbooks on the printed books are highlighted. The structure and components of the actions which are the basis of independent work skills formation are examined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14163
ISSN: 1810-4126
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psp_2015_15(2)__17.pdfОсновна стаття348.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.