DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161
Title: Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії
Authors: Сльоза (Кріт), Наталія Василівна
Keywords: когнітивні процеси
фізична географія
учні основної школи
підручник
процес навчання
формування
самостійні уміння
cognitive processes
independent skills formation
the learning process
the textbook
students оf school
physical geography
Issue Date: 2015
Publisher: ПП Жовтий
Citation: Сльоза Н. В. (Кріт Н. В.) Вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії / Н. В. Сльоза // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий, 2015. – В. 1. – С. 333-340
Abstract: У статті охарактеризований вплив когнітивного підходу на формування самостійних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії, які є окремою предметною компетенцією. Встановлено, що найефективнішим засобом набуття здатностей самостійно здобувати знання у начальному процесі школи є освітня модель – підручник. Визначено роль окремих пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, увага, пам’ять, мислення, уява, мова) у самостійній навчальній діяльності школярів. Проаналізовано підходи щодо урахування специфіки когнітивних процесів та їх удосконалення під час роботи з навчальною книгою.
The article characterizes the effect of the cognitive approach on the formation of students’ independent skills in the learning process of physical geography, which is considered as separate subject competence. It is established that the most effective means of acquiring abilities of knowledge independent gain in the school educational process is an educational model – a textbook. The role of individual cognitive processes (sensation, perception, attention, memory, thinking, imagination, speech) in a self-learning activity of students is defined. The approaches regarding to the account of specificity of cognitive processes and their improvement at working with educational book are analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14161
ISSN: 2307-4906
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdfОсновна стаття322 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.