ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Задорожня, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2012-10-08T17:48:57Z | |
dc.date.available | 2012-10-08T17:48:57Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Задорожня, Тетяна Миколаївна. Початки теорії ймовірностей та математичної статистики в змісті математичної освіти коледжів фінансово-економічного спрямування: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Задорожня ; наук. кер. Т. М. Хмара ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 24 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1412 | |
dc.description.abstract | У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методику навчання теорії ймовірностей та математичної статистики студентів коледжів фінансово-економічного профілю. Роботу виконано з урахуванням системи психолого-педагогічних та методико-дидактичних закономірностей управління навчально-пізнавальною діяльністю старшокласників. У дослідженні розв’язані завдання, пов’язані з розробкою окремих компонентів методичної системи навчання стохастики студентів фінансово-економічних коледжів та реалізовано її прикладну спрямованість. Виявлено прийоми, методи та форми навчання, що сприяють активізації пізнавальної діяльності першокурсників фінансово-економічних коледжів при роботі з прикладними фінансово-економічними задачами. У дослідженні реалізується прикладна спрямованість навчання теорії ймовірностей та математичної статистики через встановлення природних міжпредметних зв'язків стохастики з професійно спрямованими дисциплінами. | ru_RU |
dc.description.abstract | The thesis provides scientifically grounded methodology of teaching financial-economic colleges students the theory of probability and mathematics statistics. The work has been performed accounting for the system of psychology-pedagogic and methodology-didactic regularty of management of senior students teaching-cognizable activities. The connection with the development of certain components of the methodologic teaching system of the theory of probability and mathematics statistics the students of financial-economic colleges and its applicable direction has been realized. Some ways, methods and forms of teaching were found and they promote activization of cognizable activities of the first-year students at the financial-economic colleges working at applicable financial-economic tasks. The research has realized the applicable direction of teaching the theory of Probability and mathematics statistics through setting professionally-specialized subjects. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Друкарня Національного університету державної податкової служби України | ru_RU |
dc.subject | методична система навчання | ru_RU |
dc.subject | стохастика | ru_RU |
dc.subject | прикладна задача | ru_RU |
dc.subject | професійна спрямованість | ru_RU |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | ru_RU |
dc.subject | диференціація навчання | ru_RU |
dc.subject | мотивація | ru_RU |
dc.subject | methodological system of education | ru_RU |
dc.subject | stokhastics | ru_RU |
dc.subject | applied problem | ru_RU |
dc.subject | professional orientation | ru_RU |
dc.subject | inter subjects links | ru_RU |
dc.subject | training differentiation | ru_RU |
dc.subject | motivation | ru_RU |
dc.subject.classification | 372.519.2 | ru_RU |
dc.title | Початки теорії ймовірностей та математичної статистики в змісті математичної освіти коледжів фінансово-економічного спрямування | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |