У статті розглянуто стан сформованості кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами
слуху. Проводиться порівняльний аналіз показників розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з
вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом. У експерименті прийняло участь 117 дітей молодшого шкільного віку
без порушень слухової функції та 124 дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. Встановлено достовірні відмінності в
розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху у порівнянні з їхніми однолітками зі
збереженим слухом.
В статье рассмотрено состояние
сформированности кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Проводится
сравнительный анализ показателей развития кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с
изъянами слуха и их одногодков с сохраненным слухом. В эксперименте приняло участие 117 детей младшего школьного
возраста без нарушений слуховой функции и 124 детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Установлены
достоверные отличия в развитии кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха в
сравнении с их однолетками с сохраненным слухом.
The article examines the state of formation kinesthetic abilities of primary school children
with hearing impairments. The comparative analysis indexes of kinesthetic abilities of primary school children with hearing disabilities
and their peers with preserved hearing. In the experiment was attended by 117 primary school children without disabilities auditory
function and 124 primary school children with hearing impairments. Found significant differences in kinesthetic abilities of primary school children with hearing problems compared with their peers with preserved hearing.