DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 4(74) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14125
Title: Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом
Authors: Джевага, В. В.
Keywords: адаптивне фізичне виховання
кінестетичні здібності
молодші школяр
адаптивное физическое воспитание
кінестетичні [кинестические] способности
младшие школьники
adaptive physical education
kinesthetic abilities
younger students
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Джевага В. В. Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом / В. В. Джевага // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 4 (74). - C. 21-24
Abstract: У статті розглянуто стан сформованості кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. Проводиться порівняльний аналіз показників розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом. У експерименті прийняло участь 117 дітей молодшого шкільного віку без порушень слухової функції та 124 дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. Встановлено достовірні відмінності в розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху у порівнянні з їхніми однолітками зі збереженим слухом.
В статье рассмотрено состояние сформированности кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Проводится сравнительный анализ показателей развития кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха и их одногодков с сохраненным слухом. В эксперименте приняло участие 117 детей младшего школьного возраста без нарушений слуховой функции и 124 детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Установлены достоверные отличия в развитии кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха в сравнении с их однолетками с сохраненным слухом.
The article examines the state of formation kinesthetic abilities of primary school children with hearing impairments. The comparative analysis indexes of kinesthetic abilities of primary school children with hearing disabilities and their peers with preserved hearing. In the experiment was attended by 117 primary school children without disabilities auditory function and 124 primary school children with hearing impairments. Found significant differences in kinesthetic abilities of primary school children with hearing problems compared with their peers with preserved hearing.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14125
Appears in Collections:Випуск 4(74)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzhevaga.pdf289.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.