DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14025
Title: Сформованість технічної складової навички читання у розумово відсталих учнів третього класу
Authors: Кравець, Ніна Павлівна
Продан, М.М.
Keywords: навичка читання
технічна складова
правильність читання
темп читання
виразність читання
спосіб читання
розумова відсталість
навык чтения
техническая составляющая
правильность чтения
темп чтения
выразительность чтения
способ чтения
умственная отсталость
reading skill
mental retardation
way of reading
expressiveness of reading
reading pace
reading accuracy
technical component
Issue Date: 2017
Citation: Кравець Н. П. Сформованість технічної складової навички читання у розумово відсталих учнів третього класу / Н. П. Кравець, М. М. Продан // Науковий журнал "Молодий вчений". - 2017. - № 3. - С. 402-405
Abstract: У статті здійснюється аналіз сформованості технічної складової навички читання розумово відсталих учнів третього класу. Наводяться результати обстеження учнів на уроках читання, що відображені у двох таблицях. Подано таблицю для перевірки навичок читання й таблицю результатів обстеження, де чітко диференційовані рівні сформованості технічної складової навички читання розумово відсталих третьокласників. Доведено, що технічна складова навички читання у розумово відсталих учнів сформована на низькому рівні.
В статье проводится анализ сформированности технической составляющей навыки чтения умственно отсталых учеников третьего класса. Приводятся результаты обследования учащихся на уроках чтения, отражены в двух таблицах. Подано таблицу для проверки навыков чтения и таблицу результатов обследования, где четко дифференцированные уровни сформированности технической составляющей навыки чтения умственно отсталых третьеклассников. Доказано, что техническая составляющая навыки чтения у умственно отсталых учащихся сформирована на низком уровне.
The article analyzes the formation of the technical component of the skills of reading mentally retarded pupils of the third class. The results of a survey of students in reading lessons are presented in two tables. A table has been submitted to test reading skills and a table of survey results, where clearly differentiated levels of the formation of the technical component of reading skills of mentally retarded third-graders. It is proved that the technical component of reading skills among mentally retarded students is formed at a low level.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14025
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prodan, Kravets, 2017 No 3.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.