DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13970
Title: Еволюція програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку
Authors: Довбня, Софія Олегівна
Keywords: трансформації
ігрова діяльність
програма
дошкільне виховання
дошкільна освіта
програмово-методичне забезпечення
Issue Date: 2017
Publisher: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка
Citation: Довбня С. О. Еволюція програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. – Випуск 4/36 (2017). – С. 82-95
Abstract: Зміст сучасної дошкільної освіти значною мірою зумовлюють зміни у програмово-методичному забезпеченні, що створюється на ґрунті наукових і методичних напрацювань провідних учених минулого й сучасного. З огляду на це, дослідження еволюції програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку (друга половина XX – початок ХХІ століття) дозволяє виявити як його досягнення, так і недоліки, осмислення яких сприяє позитивним змінам сучасної теорії і практики дошкільної освіти, зокрема й ігрової діяльності – провідної для дітей дошкільного віку. У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми трансформації програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в педагогічній теорії і практиці дошкільних навчальних закладів (друга половина ХХ – початок ХХІ століття; проаналізовано й систематизовано еволюцію програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку та джерельну базу дослідження; узагальнений аналіз наукових здобутків учених, що виступили джерельною базою вивчення стану досліджуваної проблеми, надав можливість визначити стратегії впровадження програмово-методичного забезпечення в сучасну освітню практику дошкільних навчальних закладів.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13970
ISSN: 2413-2039
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98553-209124-1-PB (2).pdfОсновна стаття340.38 kBAdobe PDFView/Open
Tytul_zmist.pdf444.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.