DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін » Випуск 13(спецвипуск) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13956
Title: Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності
Authors: Кіслов, Д. В.
Keywords: держава
духовність
духовні комунікації
государство
духовность имидж
информация
state
image
information
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кіслов Д. В. Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності / Д. В. Кіслов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22: Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Спецвипуск : Політика і духовність в умовах глобальних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції, 2-3 квітня 2014 р. - С. 321-327
Abstract: У статті розглядаються принципи та методи формування іміджу країни у просторах політичних і соціокультурних комунікацій.
В статье рассматриваются принципы и методы формирования имиджа страны в пространствах политических и социокультурных коммуникаций.
In the article discusses the principles and methods of forming the country's image in the space of cultural communications international community.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13956
Appears in Collections:Випуск 13(спецвипуск)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kislov.pdf307.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.