DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 6(76) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13797
Title: Интеграция олимпийского образования в процесс подготовки волонтеров олимпийских игр и паралимпийских игр (на примере ХХІІ зимних олимпийских игр и ХІ зимних паралимпийских игр)
Authors: Бойко, И. А.
Keywords: Олимпийские игры
волонтеры
программы подготовки
Олімпійські ігри
волонтери
програми підготовки
Olympic Games
volunteers
training programs
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бойко И. А. Интеграция олимпийского образования в процесс подготовки волонтеров олимпийских игр и паралимпийских игр (на примере ХХІІ зимних олимпийских игр и ХІ зимних паралимпийских игр) / И. А. Бойко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 6 (76). - С. 14-17
Abstract: Анализ литературных данных позволяет судить о том, что сегодня достаточно хорошо описана социальная значимость волонтёрской деятельности, определены обязанности олимпийских и паралимпийских волонтёров, в то же время программы подготовки волонтёров Олимпийских и Паралимпийских игр остаётся актуальным вопросом научных исследований. Анализ опыта проведения ХХІІ Олимпийских зимних и ХІ Паралимпийских зимних Игр 2014 г. позволяет судить, что процесс работы с волонтёрами можно условно разделить на 4 этапа: агитационная работа, направленная на привлечение волонтёров; отбор волонтеров; дистанционная подготовка волонтёров; проведение обучения непосредственно на объектах. Анализ программы обучения волонтёров ХХІІ Олимпийских зимних и ХІ Паралимпийских зимних Игр позволяет говорить о наличии трёх блоков, соответственно посвящённых: особенностям проведения Олимпийских и Паралимпийских игр; общим особенностям работы волонтёров; особенности работы на конкретном объекте. Исследования позволяют говорить о том, что олимпийское образование занимает важное место в подготовке волонтёров Олимпийских и Паралимпийских игр и может быть интегрирован в процесс их обучения путём изучения вопросов истории Игр, обсуждения олимпийских идеалов и ценностей, практикумов по личностному взаимодействию и т.д.
Аналіз літературних даних дозволяє судити про те, що сьогодні досить добре описана соціальна значимість волонтерської діяльності, визначені обов'язки олімпійських і паралімпійських волонтерів, в той же час програми підготовки волонтерів Олімпійських і Паралімпійських ігор залишається актуальним питанням наукових досліджень. Аналіз досвіду проведення ХХІІ Олімпійських зимових і ХІ Паралімпійських зимових Ігор 2014 р дозволяє судити, що процес роботи з волонтерами можна умовно розділити на 4 етапи: агітаційна робота, спрямована на залучення волонтерів; відбір волонтерів; дистанційна підготовка волонтерів; проведення навчання безпосередньо на об'єктах. Аналіз програми навчання волонтерів ХХІІ Олімпійських зимових і ХІ Паралімпійських зимових Ігор дозволяє говорити про наявність трьох блоків, відповідно присвячених: особливостям проведення Олімпійських і Паралімпійських ігор; загальних особливостей роботи волонтерів; особливості роботи на конкретному об'єкті. Дослідження дозволяють говорити про те, що олімпійська освіта займає важливе місце в підготовці волонтерів Олімпійських і Паралімпійських ігор та може бути інтегрований в процес їх навчання шляхом вивчення питань історії Ігор, обговорення олімпійських ідеалів та цінностей, практикумів з особистісного взаємодії і т.д.
Analysis of published data gives an indication of the fact that today is well described by the social significance of volunteering, defined responsibilities of the Olympic and Paralympic volunteers, while training programs for volunteers of the Olympic and Paralympic Games remains an important issue of research. Analysis of the experience of the XXII Winter Olympic Games and XI Paralympic Winter Games in 2014 gives an indication that the working process with volunteers can be divided into 4 stages: campaigning; selection of volunteers; remote training of volunteers; providing training directly on site. Analysis of the training program of volunteers XXII Olympic Winter and XI Paralympic Winter Games suggests the presence of three blocks, respectively devoted to: the peculiarities of the Olympic and Paralympic Games; general features of volunteer work; especially the work on a specific subject. Studies suggest that Olympic education plays an important role in the preparation of the volunteers of the Olympic and Paralympic Games, and can be integrated into the process of learning by examining issues history of the Games, the Olympic ideals and the discussion of values, on personal interaction and workshops etc.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13797
Appears in Collections:Випуск 6(76)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boyko.pdf331.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.