Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вубельс, Тео
dc.contributor.author Курбатов, Сергій
dc.date.accessioned 2017-05-03T08:11:32Z
dc.date.available 2017-05-03T08:11:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Вубельс Т. Якість вищої освіти та сучасні дослідження в цій галузі / Тео Вубельс, Сергій Курбатов // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 133-139 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13779
dc.description.abstract Інтерв’ю Сергія Курбатова 1 з президентом Європейської асоціації дослідників освіти ( EERA ) 2 , професором Університету Утрехту Тео Вубельсом 3 (Нідерланди), проведене під час його участі в Першій літній англомовній школі «Освітні дослідження: комунікація, написання грантів, методологія і публікації», яка проводилася 17-20 серпня 2016 року Українською асоціацією дослідників освіти (UERA) 4 спільно з факультетом педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка за фінансової підтримки Посольства США в Україні. Професор Тео Вубельс був одним з п’ятнадцяти українських та зарубіжних експертів, які проводили тренінги в рамках цієї школи для відібраних на конкурсній основі 38 українських учасників, 8 з яких представляли переміщені університети.У своєму ексклюзивному інтерв’ю нашому журналу президент Європейської асоціації дослідників освіти (EERA), професор Університету Утрехту (Нідерланди) Тео Вубельс розповідає про процес свого професійного становлення як фахівця в галузі освітніх досліджень. Він детально аналізує процес створення та розвитку сучасної системи внутрішньої оцінки якості вищої освіти Університету Утрехту, яка дозволила цьому університету стати одним з флагманів європейського та глобального освітнього простору. Зокрема, професор Вубельс наголошує, що система оцінки якості вищої освіти не повинна зводитися лише до пошуку формалізованих механізмів освітніх вимірювань, а повинна включати в себе можливості для професійного розвитку та активного діалогу між викладачами та студентами. Тео Вубельс розкриває основні напрямки діяльності Європейської асоціації дослідників освіти (EERA) та можливості, які відкриває для дослідників членство в цій асоціації, а також ділиться враженнями від співпраці з українськими колегами. ua
dc.description.abstract В своём эксклюзивном интервью нашему журналу президент Европейской ассоциации исследователей образования ( EERA ), профессор Университета Утрехта Тео Вуббельс рассказывает о своём профессиональном становлении как специалиста в области образовательных исследований. Он детально анализирует процесс становления и развития внутренней системы оценки качества высшего образования Университета Утрехта, которая позволила этому университету стать одним из флагманов европейского и глобального образовательного пространства. В частности, профессор Вуббельс делает акцент на том, что система оценки качества высшего образования не должна сводиться лишь к поиску формализованных измеряющих механизмов, а должна включать в себя создание возможностей для профессионального развития и активизации диалога преподавателей и студентов. Тео Вуббельс раскрывает основные направления деятельности Европейской ассоциации исследователей образования (EERA) и возможности, которые открывает для исследователей членство в этой ассоциации, а также делится впечатлениями от сотрудничества с украинскими коллегами. ua
dc.description.abstract In his exclusive interview for our journal the President of the European Educational Research Association (EERA), Professor of Education at Utrecht University Theo Wubbels told about his professional development as an expert in the area of educational researches. He analyzed the process of establishing and further development of the internal quality assurance system at Utrecht University, which helps this university to be a leader in European and global academic space. For example, Professor Wubbels specially stressed the point, that system of quality assurance in higher education could not be reduced only to the formal mechanisms of assessment, but need to include the possibilities for professional development and intensive dialogue between teachers and students. Theo Wubbles discussed the main activities of the European Educational Research Association (EERA) and the possibilities for researchers, which membership in this association provides. He also shared his impressions from cooperation with Ukrainian colleagues. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject освітні дослідження ua
dc.subject внутрішня система оцінки якості університетської освіти ua
dc.subject освітні програми ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject університетські рейтинги ua
dc.subject міжнародна співпраця ua
dc.subject образовательные исследования ua
dc.subject внутренняя система оценки качества университетского образования ua
dc.subject образовательные программы ua
dc.subject профессиональное развитие ua
dc.subject университетские рейтинги ua
dc.subject международное сотрудничество ua
dc.subject educational researches ua
dc.subject internal system of quality assurance of university education ua
dc.subject educational programs ua
dc.subject professional development ua
dc.subject university rankings ua
dc.subject international cooperation ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Якість вищої освіти та сучасні дослідження в цій галузі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу