В межах функціонування системи фізичної підготовки вищих навчальних закладів здійснено чотирьохрічний формуючий педагогічний експеримент із застосуванням спрямованої технології набуття військово-прикладних рухових умінь. За результатами апробації авторської технології у представників експериментальної групи (n-23) зафіксовано достовірну (р<0,05р<0,001) позитивну динаміку показників фізичного розвитку та фізичного стану, більш сприятливу реакцію їхнього організму на умови навчання у вищій військовій освітянській школі та вищу функціональну готовність до подальшої професійної діяльності.
А four-year pedagogical experiment with the use of directed technology of aсquiring
military and applied motor skills was made within the functioning of physical training system of highest educational institutions. According to the approbation results, of authors technology among the representation of the experimental group (n-23) was recorded a reliable (р<0,05р<0,001) positive indicator dynamics of physical development and physical condition, more profitable reaction of their organism
on the studying conditions at the high military educational school and higher functional preparedness to the further professional activity.
В рамках функционирования системы физической подготовки высших учебных заведений осуществлен четырехлетний формирующий педагогический эксперимент с применением направленной технологии приобретения военно-прикладных двигательных умений. По результатам апробации авторской технологии у представителей (n-23) экспериментальной группы зафиксировано: достоверную (р<0,05р<0,001) положительную динамику показателей физического развития и физического состояния; более благоприятную реакцию их организма на условия обучения в высшей военной образовательной школе и выше функциональную готовность к дальнейшей профессиональной деятельности.