DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 1 (46) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13437
Title: Соціально-психологічні особливості особистості обдарованої молоді в ситуації досягнення
Authors: Гулько, Ганна Олександрівна
Keywords: особистісні особливості
обдарована молодь
учні
діагностика
дослідження
мотивація
тривожність
креативність
цінності
самооцінки
особистість
personal characteristics
talented young people
students
diagnostics
research
motivation
anxiety
creativity
values
self-conception
personality
личностные особенности
одаренная молодежь
учащиеся
диагностика
исследования
мотивация
тревожность
креативность
ценности
самооценка
личность
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гулько Г. О. Соціально-психологічні особливості особистості обдарованої молоді в ситуації досягнення / Г. О. Гулько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 103-111
Abstract: Досягнення успіху, його детермінанти та особливості стають однією з найбільш актуальних проблем сьогодення. З мотивацією досягнення успіху пов’язані деякі фактори, що також можуть і спричинювати негативні наслідки, такі, як прогресуюча невротизація особистості. В статті наведено результати діагностики різних соціально-психологічних особливостей особистості обдарованих учнів, що знаходяться в ситуації досягнення. Докладно проаналізовані такі компоненти, як мотивація, тривожність, невротичні властивості, імовірність неврозу, тип та структура особистості, креативність, система цінностей, самооцінка та соціалізованість на прикладі обдарованих учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Achieving success, its determinants and features is becoming one of the most actual issues of our time. Some factors that also may cause adverse effects, such as progressive neuroticism personality, related with the motivation to succeed. In the article presented the results of the diagnostics of various socio-psychological personality traits of gifted students in the situations of achievement. Analyzed the components, such as motivation, anxiety, neurotic characteristics, the probability of neurosis, the type and structure of the personality, creativity, values, self-conception and socialization on the example of gifted high school students of secondary schools.
Достижение успеха, его детерминанты и особенности становятся одной из наиболее актуальных проблем современности. С мотивацией достижения успеха связаны некоторые факторы, которые также могут и вызывать негативные последствия, такие, как прогрессирующая невротизация личности. В статье приведены результаты диагностики различных социально-психологических особенностей личности одаренных учеников, находящихся в ситуации достижения. Подробно проанализированы такие компоненты, как мотивация, тревожность, невротические свойства, вероятность невроза, тип и структура личности, креативность, система ценностей, самооценка и социализированность на примере одаренных учащихся старших классов общеобразовательных учебных заведений.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13437
Appears in Collections:Випуск 1 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hul`ko.pdf396.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.