У статті представлені результати експериментального дослідження динаміки
самоактуалізації особистості студентів різних спеціальностей протягом навчання у вузі. Як показав аналіз результатів проведеного дослідження, студенти різних курсів мають різний рівень самоактуалізації їх особистості, що знаходяться в межах норми (близько 50 балів). Встановлено, що у студентів-психологів, порівняно зі студентами-педагогами, протягом усього періоду навчання частіше спостерігається високий і середній рівень за критеріями, які вивчалися, а у студентів-педагогів - середній і низький. У статті зроблено висновки про
особливості процесу самоактуалізації особистості обстежених з I по V курс та виявлено три групи студентів з високим, середнім і низьким рівнем самоактуалізації. У статті намічаються шляхи подальшого вивчення теми.
Results of a pilot study of dynamics of self-updating of the identity of students of different specialties during training in higher education institution are presented in article. As showed the analysis of results of the conducted research, students of different courses have various level of self-updating of their personality, being in norm limits (about 50 points). It is established that at students psychologists, in comparison with students teachers, throughout the entire period of training in a thicket the high and average level by criteria which were studied, and at students teachers - average and low is observed. In article conclusions are drawn on the features of process of self-updating of the personality surveyed with I on the V course and three groups of students with the high, average and low level of self-updating are revealed. Ways of further studying of a subject are outlined in article.
В статье представлены результаты экспериментального исследования динамики
самоактуализации личности студентов разных специальностей в течение обучения в вузе. Как показал анализ результатов проведенного исследования, студенты разных курсов имеют различный уровень самоактуализации их личности, находящихся в пределах нормы (около 50 баллов). Установлено, что у студентов-психологов, по сравнению со студентами-педагогами, на протяжении всего периода обучения чаще наблюдается высокий и средний уровень по
критериям, которые изучались, а у студентов-педагогов - средний и низкий. В статье сделаны выводы об особенностях процесса самоактуализации личности обследованных с I по V курс и выявлены три группы студентов с высоким, средним и низким уровнем самоактуализации. В статье намечаются пути дальнейшего изучения темы.