У статті розглянуто питання формування екологічних уявлень особистості на
сучасному етапі розвитку суспільства. Розкрито актуальність розвитку екологічних уявлень та екологічної свідомості кожної особистості. Висвітлено необхідність формування екологічних уявлень у старших дошкільників. Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Зазначено, що формувати
екологічну свідомість доцільно у молодшому шкільному віці та продовжувати просвітницьку роботу у процесі подальшого розвитку особистості.
In the article the question of forming of ecological imaginations of personality is considered on the modern stage of development of society. Actuality of development of ecological imaginations and consciousness of every personality is exposed. The necessity of forming of ecological imaginations is reflected for senior preschool children. Preschool age is described, as a favourable period for development of cognitive processes and emotional sphere of child. It is marked that to form ecological consciousness advisable in a primary school age and to continue elucidative work in the process of further development of personality.
В статье рассмотрен вопрос формирования экологических представлений личности на современном этапе развития общества. Раскрыта актуальность развития экологических представлений и экологического сознания каждой личности. Отражена необходимость формирования экологических представлений у старших дошкольников. Охарактеризирован
дошкольный возраст, как благоприятный период для развития познавательных процессов и эмоциональной сферы ребенка. Отмечено, что формировать экологическое сознание целесообразно в младшем школьном возрасте и продолжать просветительскую работу в процессе дальнейшего развития личности.