DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 1 (46) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13338
Title: Актуальність розвитку екологічних уявлень особистості в умовах екологічної кризи
Authors: Лупійко, Людмила Василівна
Keywords: екологічні уявлення особистості
екологічна свідомість
пізнавальні процеси
емоційна сфера
старший дошкільний вік
ecological imaginations of personality
ecological consciousness
cognitive processes
emotional sphere
senior children preschool age
экологические представления личности
экологическое сознание
познавательные процессы
эмоциональная сфера
старший дошкольный возраст
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лупійко Л. В. Актуальність розвитку екологічних уявлень особистості в умовах екологічної кризи / Л. В. Лупійко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 204-210
Abstract: У статті розглянуто питання формування екологічних уявлень особистості на сучасному етапі розвитку суспільства. Розкрито актуальність розвитку екологічних уявлень та екологічної свідомості кожної особистості. Висвітлено необхідність формування екологічних уявлень у старших дошкільників. Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Зазначено, що формувати екологічну свідомість доцільно у молодшому шкільному віці та продовжувати просвітницьку роботу у процесі подальшого розвитку особистості.
In the article the question of forming of ecological imaginations of personality is considered on the modern stage of development of society. Actuality of development of ecological imaginations and consciousness of every personality is exposed. The necessity of forming of ecological imaginations is reflected for senior preschool children. Preschool age is described, as a favourable period for development of cognitive processes and emotional sphere of child. It is marked that to form ecological consciousness advisable in a primary school age and to continue elucidative work in the process of further development of personality.
В статье рассмотрен вопрос формирования экологических представлений личности на современном этапе развития общества. Раскрыта актуальность развития экологических представлений и экологического сознания каждой личности. Отражена необходимость формирования экологических представлений у старших дошкольников. Охарактеризирован дошкольный возраст, как благоприятный период для развития познавательных процессов и эмоциональной сферы ребенка. Отмечено, что формировать экологическое сознание целесообразно в младшем школьном возрасте и продолжать просветительскую работу в процессе дальнейшего развития личности.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13338
Appears in Collections:Випуск 1 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lupiiko.pdf323.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.