DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13331
Title: Rola wsparcia społecznego rodzin w polepszaniu sytuacji szkolnej ich dzieci
Authors: Zięba, B. A.
Keywords: соціальна підтримка
бідність
бідні сім’ї
діти з бідних сімей
ситуація в класі
социальная поддержка
бедность
бедные семьи
дети из бедных семей
ситуация в классе
wsparcie społeczne
bieda
rodzina biedna
dzieci ubogie
sytuacja szkolna
social support
poverty
poor family
poor children
school situation
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Zięba B. A. Rola wsparcia społecznego rodzin w polepszaniu sytuacji szkolnej ich dzieci / B. A. Zięba // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Серія 12. Психологічні науки. Вип. 2 (47) / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [ред. колегія В. П. Андрущенко [та ін.]]. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - С. 207-211
Abstract: Діти з бідних сімей часто переживають різні форми маргіналізації в школі: від неприємних зауважень, знущать до ізоляції. Наслідком цього стану можуть бути проблеми в навчанні, освітній карєрі, соціальних стосунках, а також насилля та навіть самознищення.
Дети из бедных семей часто испытывают различные формы маргинализации в школе. Она начинается с неприятных замечаний, издевательств и заканчивается изоляцией. Следствием этого состояния могут быть проблемы в обучение, в образовательной карьере, в социальных отношениях, а также насилие и даже саморазрушение.
Dzieci z rodzin ubogich często doświadczają różnych form marginalizacji w szkole. Zaczyna się przykrych uwag, szykanowaniu na mobbingu i izolacji - kończąc. Konsekwencją takiego stanu mogą być problemy w nauce, w karierze edukacyjnej, w relacjach społecznych jak również przemoc a nawet autodestrukcja.
Children from poor families often experience various forms of marginalization at school. It starts with unpleasant comments, harassment and on mobbing and isolation - ending. The consequence of this situation may be problems in learning, in educational career, in social relations as well as violence and even self-destruction.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13331
Appears in Collections:Випуск 2 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zięba.pdf304.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.