DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13309
Title: Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів
Authors: Ляшенко, О. А.
Keywords: професійна ідентичність
психологічна позиція рівності
міжособистісна взаємодія
професійне становлення
профессиональная идентичность
психологическая позиция равенства
межличностное взаимодействие
профессиональное становление
professional identity
psychological position of equality
interpersonal interaction
professional development
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Ляшенко О. А. Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів / О. А. Ляшенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 109-115
Abstract: У статті розглядаються особливості розвитку професійної ідентичності майбутніх викладачів психології на різних етапах професійного становлення. На підставі теоретичного аналізу поглядів вчених на розвиток вказаного феномена та проведеного емпіричного дослідження доводиться, що професійна ідентичність виступає чинником становлення психологічної позиції рівності майбутнього викладача. Також у статті відмічається нерівномірність розвитку професійної ідентичності на різних етапах оволодіння професією.
В статье рассматриваются особенности развития профессиональной идентичности будущих преподавателей психологии на разных этапах профессионального становления. На основании теоретического анализа взглядов ученых на развитие указанного феномена и проведенного эмпирического исследования доказывается, что профессиональная идентичность выступает фактором становления психологической позиции равенства будущего преподавателя. Также в статье отмечается неравномерность развития профессиональной идентичности на разных этапах овладения профессией.
The features of professional identity of future psychologists at various stages of professional development are considered in the article. The fact that the professional identity is the factor for psychological position of equality of future teacher is proved on the basis of the theoretical analysis of scientists’ views on the development of the pointed phenomenon and conducted empirical research. The article is observed uneven development of professional identity in various stages of skills development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13309
Appears in Collections:Випуск 2 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyashenko.pdf370.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.