DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13304
Title: Соціально-психологічні аспекти булінгу в початкових класах
Authors: Юрчик, О. М.
Keywords: агресія
агресивність
булінг
третирування
шкільне насилля
молодший школяр
жертва
кривдник
агрессия
агрессивность
буллинг
третирования
школьное насилие
младший школьник
жертва
обидчик
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Юрчик О. М. Соціально-психологічні аспекти булінгу в початкових класах / О. М. Юрчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 81-88
Abstract: Стаття присвячена одній з актуальних проблем у сучасній психологічній науці – булінгу в початкових класах. У праці розглядаються погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо сутності феномена насилля, уточнено робочі дефініції понять булінг, шкільне насилля, агресія, агресивність. Здійснено соціально-психологічний аналіз проявів насилля в середовищі дітей початкових класів; за результатами емпіричного дослідження побудовано матрицю кореляційного аналізу показників булінгу в початкових класах. Теоретично обґрунтовано необхідність здійснення психопрофілактичних заходів щодо попередження шкільного насилля.
Статья посвящена одной из актуальных проблем в современной психологической науке – буллингу в начальных классах. В работе рассматриваются взгляды отечественных и зарубежных ученых о сущности феномена насилия, уточнено рабочие дефиниции понятий буллинг, школьное насилие, агрессия, агрессивность. Осуществлен социально-психологический анализ проявлений насилия в среде детей начальных классов; по результатам эмпирического исследования построена матрица корреляционного анализа показателей буллинга в начальных классах. Теоретически обоснована необходимость осуществления психопрофилактических мероприятий по предупреждению школьного насилия.
The article is dedicated to one of the urgent problems in modern psychological science – bullying in primary school. The work examines the views of domestic and foreign scholars regarding the nature of the violence phenomenon, specified working definitions of bullying conception, school violence, aggression and aggressiveness. Social-psychological analysis of the violence manifestations among children of primary school was carried out; according to the results of empirical research the correlation analysis matrix of bullying performance in primary school was built. Theoretically substantiated the need for psycho preventive measures to prevent school violence.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13304
Appears in Collections:Випуск 2 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurchyk.pdf374.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.