В даній статті проаналізовано психологічні особливості впевненості у собі виділено й описано її види. Представлено науково-теоретичні підходи до вивчення видів впевненості. Виокремлено види впевненості в собі: самовпевнений, пізнавальний, мотиваційний, емоційний, демонстративний, когнітивно-мотиваційний, когнітивно-емоційний, когнітивно-поведінковий, мотиваційно-емоційний, мотиваційно-поведінковий, емоційно-поведінковий, інтуїтивний, немотивований, емоційно нестійкий, прихований, невпевнений. Охарактеризовано специфіку їх прояву в юнацькому віці. Експериментально визначено особливості розподілу осіб юнацького віку за видами впевненості в собі. Виявлено специфіку розвитку когнітивного, емоційно- оцінювального, мотиваційно-цільовового, поведінкового компонентів впевненості у собі в юнацькому віці.
This article examines the psychological characteristics of self-confidence isolated and described its species. Presented by scientific and theoretical approaches to the study of species confidence. Author determined types of self-confidence, self-confident, cognitive, motivational, emotional, demonstrative, cognitive-motivational, cognitive-emotional, cognitive-behavioral, motivational and emotional, motivational and behavioral, emotional, behavioral, intuitive, unwarranted, emotionally unstable, hidden, uncertain. The characteristic peculiarities of their manifestation in adolescence. Experimentally determined distribution of those features of adolescence by type of confidence. The specificity of cognitive, emotional- assessment, motivational- purposeful, behavioral components of self-confidence in young adulthood.
В данной статье проанализированы психологические особенности уверенности в себе выделено и описано ее виды. Представлены научно-теоретические подходы к изучению видов уверенности. Выделены виды уверенности в себе: самоуверенный, познавательный, мотивационный, эмоциональный, демонстративный, когнитивно-мотивационный, когнитивно- эмоциональный, когнитивно-поведенческий, мотивационно-эмоциональный, мотивационно-
поведенческий, эмоционально-поведенческий, интуитивный, немотивированный, эмоционально неустойчив, скрытый, неуверенный. Охарактеризованы специфика их проявления в юношеском возрасте. Экспериментально определены особенности распределения лиц юношеского возраста по видам уверенности в себе. Выявлена специфика развития когнитивного, эмоционально-оценочного, мотивационно-целевого, поведенческого компонентов уверенности в себе в юношеском возрасте.