DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 1 (46) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13269
Title: Детермінанти та можливості формування емоційного інтелекту особистості
Authors: Лящ, Оксана Павлівна
Keywords: емоційний інтелект
розвиток емоційного інтелекту
біологічні фактори розвитку
соціальні фактори розвитку
тренінг
emotional intelligence
development of emotional intelligence
biological factors of development
social factors of development
training
эмоциональный интеллект
развитие эмоционального интеллекта
биологические факторы развития
социальные факторы развития
тренинг
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лящ О. П. Детермінанти та можливості формування емоційного інтелекту особистості / О. П. Лящ // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 210-216
Abstract: У статті розглядається емоційний інтелект як складний особистісний конструкт. Розглянуто детермінанти розвитку емоційного інтелекту. Розвиток емоційного інтелекту розглядається у двох аспектах: у плані вивчення онтогенетичних змін у здібностях до розуміння та управління емоціями і в контексті цілеспрямованого (тренінгового) впливу на розвиток окремих сторін емоційного інтелекту. Відзначається, що в якості теоретичних підстав для програм розвитку емоційного інтелекту можуть виступити гуманістичний, поведінковий і когнітивний напрямки.
In article the emotional intelligence as difficult personal construct is considered. Determinants of development of emotional intelligence are considered. Development of emotional intelligence is considered in two aspects: in respect of studying the vital of changes in abilities to understanding and management of emotions and in the context of purposeful (training) impact on development of the separate parties of emotional intelligence. It is noted that the directions can act as the theoretical bases for programs of development of emotional intelligence humanistic, behavioral and cognitive.
В статье рассматривается эмоциональный интеллект как сложный личностный конструкт. Рассмотрены детерминанты развития эмоционального интеллекта. Развитие эмоционального интеллекта рассматривается в двух аспектах: в плане изучения онтогенетических изменений в способностях к пониманию и управлению эмоциями и в контексте целенаправленного (тренингового) воздействия на развитие отдельных сторон эмоционального интеллекта. Отмечается, что в качестве теоретических оснований для программ развития эмоционального интеллекта могут выступить гуманистический, поведенческий и когнитивный направления.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13269
Appears in Collections:Випуск 1 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liasch.pdf323.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.