Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Гуманістичні виміри художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Зайцева, Алла Віталіївна
dc.date.accessioned 2017-04-06T13:13:15Z
dc.date.available 2017-04-06T13:13:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Зайцева А. В. Гуманістичні виміри художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики / А. В. Зайцева // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наук. праць / Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" – №2 (76). – 2016. – С. 34-44 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13268
dc.description.abstract У cтатті розкривається сутність художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики на основі сучасної гуманістичної духовно-діалогічної парадигми, здійснюється порівняльний аналіз таких категорій, як: «культура», «комунікація», «спілкування», «художність». Автор зосереджує увагу на гуманістичному векторі становлення «особистісних смислів» і творчої взаємодії викладача і студента у процесі спілкування з музичним мистецтвом, як важливої педагогічної умови формування художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence of the artistic-communicative culture of a future teacher of music on the basis of modern humanistic spiritual and dialogical paradigms, comparative analysis of categories such as «culture», «communication», «artistry». The author focuses on the humanist vector of the formation of «personal meaning» and the creative interaction of a teacher and student in the process of communication with art, as an important pedagogical condition of forming of artistic and communicative culture of a future teacher of music. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается сущность художественно-коммуникативной культуры будущего учителя музыки на основе современной гуманистической духовно-диалогической парадигмы, проводится сравнительный анализ таких категорий, как: «культура», «коммуникация», «общение», «художественность». Автор акцентирует внимание на гуманистическом векторе становления «личностных смыслов» и творческого взаимодействия преподавателя и студента в процессе общения с музыкальным искусством, как важном педагогическом условии формирования художественно-коммуникативной культуры будущего учителя музыки. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во Донбаського державного педагогічного університету ua
dc.subject культура ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject художність ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject culture ua
dc.subject communication ua
dc.subject artistry ua
dc.subject the future teacher of music ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject общение ua
dc.subject художественность ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject.classification 372.878:7.071.4 ua
dc.title Гуманістичні виміри художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics