Стаття присвячена дослідженню наукових підходів до вивчення фрустрації. Визначено поняття «фрустрації», «фрустратора» і «фрустраційної ситуації». Охарактеризовано особливості виникнення фрустрації в студентському віці. У роботі представлений аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення феноменів фрустрації і акцентуацій характеру особистості на різних етапах онтогенезу і в студентському віці, розкрито вплив фрустрації на особистісний розвиток студента з акцентуація характеру. Визначено особливості фрустраціних реакцій, ступінь фрустрованості і рівні фрустрації студентів з різними акцентуаціями характеру. В цілому теоретичний аналіз показав, що на сьогоднішній день в
науковій думці відсутні фундаментальні дослідження особливостей стану фрустрації у студентів.
The article investigates scientific approaches to the study of frustration. The concept of
"frustration", "frustrator" and "frustration of the situation." The basic causes of frustration in the student's age. The article contains analysis of scientific and theoretical approaches to the study of phenomena and frustration character accentuations individual at different stages of ontogeny and the student's age, disclosed the impact of frustration on the personal development of the student's character accentuation.
The features frustration reactions as frustrovanosti level of frustration and students with different character accentuation. In general, theoretical analysis shows that to date in scientific thought no fundamental studies of the state of frustration among students.
Статья посвящена исследованию научных подходов к изучению фрустрации. Определено понятие «фрустрации», «фрустратора» и «фрустрационных ситуации». Охарактеризованы особенности возникновения фрустрации в студенческом возрасте. В работе представлен анализ научно-теоретических подходов к изучению феноменов фрустрации и акцентуаций характера личности на разных этапах онтогенеза и в студенческом возрасте, раскрыто влияние фрустрации на личностное развитие студента с акцентуация характера. Определены особенности фрустрационная реакций, степень фрустрованости и уровне фрустрации студентов с различными акцентуация характера. В целом теоретический анализ показал, что на сегодняшний день в научной мысли отсутствуют фундаментальные исследования особенностей состояния фрустрации у студентов.