Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичний аналіз специфіки становлення мотивації учіння майбутніх вчителів іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Волосожар, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2017-04-05T10:08:40Z
dc.date.available 2017-04-05T10:08:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Волосожар О. О. Теоретичний аналіз специфіки становлення мотивації учіння майбутніх вчителів іноземної мови / О. О. Волосожар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 67-72 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13200
dc.description.abstract У статті автором проаналізовано феномен поняття «мотивація учіння», дослідження вчених у рамках означеної проблеми, описано основні види мотивації учіння, вивчено чинники та умови, сприятливі для формування мотивації в процесі учіння майбутніх вчителів іноземної мови, значущість іноземної мови в житті особистості, досліджено психологічні аспекти самостійного вивчення іноземної мови. ua
dc.description.abstract In the article the author analyzed phenomenon of the concept of "learning motivation", researches of scientists within the abovementioned problem described the main types of learning motivation, studied factors and conditions favorable for the formation of motivation in the process of learning of future foreign language teachers, the importance of foreign language in life of the person, investigated independent aspect of learning a foreign language. ua
dc.description.abstract В статье автором проанализировано феномен понятия «мотивация учения», исследования ученых в рамках этой проблемы, описаны основные виды мотивации учения, изучено факторы и условия, благоприятствующие формированию мотивации в процессе учения будущих учителей иностранного языка, значимость иностранного языка в жизни личности, исследованы психологические аспекты самостоятельного изучения иностранного языка. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject мотив ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject чинники ua
dc.subject фактори ua
dc.subject студент ua
dc.subject майбутні викладачі ua
dc.subject психологія ua
dc.subject motivation ua
dc.subject motive ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject factors ua
dc.subject student ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject psychology ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject мотив ua
dc.subject иностранный язык ua
dc.subject факторы ua
dc.subject студент ua
dc.subject будущие преподаватели ua
dc.subject психология ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:81'243]:159.947.5 ua
dc.title Теоретичний аналіз специфіки становлення мотивації учіння майбутніх вчителів іноземної мови ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics