У статті досліджено причинно-наслідковий взаємозв'язок картини світу з показниками успішності та особистісними ресурсами міжкультурної адаптації студентів-іноземців у країні навчання. Розроблена і впроваджена ефективна програма позитивної трансформації картини світу. Виявлено, що оптимізація змістовних особливостей картини світу детермінує позитивні зміни в показниках міжкультурної адаптації. Показано, що позитивні зміни у змісті картини світу
є чинником розвитку універсальних ресурсів подолання складних життєвих ситуацій. Доведено, що позитивна трансформація картини світу є чинником оптимізації етнічної ідентичності та розвитку етнічної толерантності іноземних студентів.
The article of research – intercommunication between the world picture and indexes of success and personality resources of cross-cultural adaptation of students-foreigners in the country of educating. The effective program of positive transformation of the world picture is worked out and inculcated. It is educed, that optimization of content features of the world picture determines positive changes in the indexes of cross-cultural adaptation. It is shown that positive changes in content of the world picture are the factor of development of universal resources of difficult life situations overcoming. It is well-proven that positive transformation of the world picture is the factor of optimization of ethnic identity and development of ethnic tolerance foreign students.
В работе исследована причинно-следственная взаимосвязь картины мира с
показателями успешности и личностными ресурсами межкультурной адаптации студентов-иностранцев в стране обучения. Разработана и внедрена эффективная программа позитивной трансформации картины мира. Выявлено, что оптимизация содержательных особенностей картины мира детерминирует позитивные изменения в показателях межкультурной адаптации. Показано, что позитивные изменения в содержании картины мира являются фактором развития универсальных ресурсов преодоления сложных жизненных ситуаций.
Доказано, что положительная трансформация картины мира является фактором оптимизации этнической идентичности и развития этнической толерантности иностранных студентов.