DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 3 (48) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13143
Title: Емпатія як чинник асертивності в юнацькому віці
Authors: Лучків, В. З.
Keywords: інтегральна емпатія
форми емпатії
асертивність
интегральная эмпатия
формы эмпатии
ассертивность
integral empathy
forms of empathy
assertiveness
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Лучків В. З. Емпатія як чинник асертивності в юнацькому віці / В. З. Лучків // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: збірник наукових праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 3(48). – C. 203-210
Abstract: В статті доводиться, що емпатія як інтегральна якість особистості є чинником розвитку асертивності та асертивної поведінки в юнацькому віці. Виявлено позитивну динаміку інтегральної емпатії, окремих її форм (антиемпатії, співчуття, реального сприяння не на шкоду собі, альтруїстичної поведінки) та асертивності. Впродовж юнацького віку молоді люди стають більш самостійними, впевненими в собі, цілеспрямованими, відповідальними за власні рішення, співчутливими та емпатійними. Останнє допомагає їм адекватно відображати внутрішній світ Іншого, проявляти до нього толерантність, знаходити спільні інтереси та позиції.
В статье доказывается, что эмпатия как интегральное качество личности является фактором развития ассертивности и асертивного поведения в юношеском возрасте. Выявлено положительную динамику интегральной эмпатии, отдельных ее форм (антиемпатии, сочувствия, реального содействия не в ущерб себе, альтруистического поведения) и ассертивности. В течение юношеского возраста молодые люди становятся более самостоятельными, уверенными в себе, целеустремленными, ответственными за собственные решения, сочувствующими и эмпатийнимы. Последнее помогает им адекватно отражать внутренний мир Другого, проявлять к нему толерантность, находить общие интересы и позиции.
The article proved that empathy is a quality integrated personality is a factor of assertiveness development and assertiveness behavior in adolescence. Found the positive dynamics of the integrated empathy, some of its forms (anti empathy, compassion, real assistance without detriment to themselves, altruistic behavior) and assertiveness. During adolescence, young people are becoming to be more independent, confident, purposeful, responsible for their own decisions, compassionate and empathy. The latter helps them to adequately reflect the inner world of the Neighbor, to show tolerance to him, to find common interests and positions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13143
Appears in Collections:Випуск 3 (48)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Luchkiv.pdf328.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.