DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 06. Історичні науки » Випуск 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13130
Title: Опозиційність учнів середніх навчальних закладів України до політичного режиму на початку 20 ст.
Authors: Непорожня, Г.
Keywords: середні навчальні заклади
опозиційність
Україна
учнівська молодь
средние учебные заведения
оппозиционность
Украина
учащаяся молодежь
opposition
students
secondary schools
Ukraine
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во НПУ ім.М. П. Драгоманова
Citation: Непорожня, Г. Опозиційність учнів середніх навчальних закладів України до політичного режиму на початку 20 ст./ Г. Непорожня // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 6: Історичні науки : До 170-річного ювілею. - Київ : НПУ , 2004. - Вип. 1. - С. 90-94.
Series/Report no.: Серія 6. Вип. 1;
Abstract: Мета даного дослідження прослідкувати прояви опозиційності по відношенню до пануючого режиму в діях учнів середніх навчальних закладів, виявити кількість і характер діяльності таємних організацій учнів середніх світських навчальних закладів у 1900-1902 рр.
Цель данного исследования проследить проявления оппозиционности по отношению к господствующему режиму в действиях учащихся средних учебных заведений, выявить количество и характер деятельности тайных организаций учащихся средних светских учебных заведений в 1900-1902 гг.
The purpose of this study is to trace manifestations of opposition against the ruling regime in the actions of students in secondary schools, to identify the number and nature of the activities of secret organizations of students in secondary secular schools in 1900-1902.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13130
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neporozhnya.pdf207.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.