Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Братаніч, Борис
dc.date.accessioned 2017-03-23T14:13:10Z
dc.date.available 2017-03-23T14:13:10Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Борис Братаніч Освітній маркетинг у контексті глобалізації / Братаніч Борис // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 103-110 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13045
dc.description.abstract Здійснено аналіз ролі освітнього маркетингу у процесах глобалізації. Обґрунтовано напрями трансформації цінностей філософії глобальної освіти маркетинговими механізмами у цілі соціальної діяльності, результатом якої є процеси глобалізації. ua
dc.description.abstract Осуществлен анализ роли образовательного маркетинга в процессах глобализации. Обоснованы направления трансформации ценностей философии глобального образования маркетинговыми механизмами в цели социальной деятельности, результатом которой являются процессы глобализации. ua
dc.description.abstract The role of education marketing in the processes of globalization is analyzed. The directions of transformation of philosophy of global education by marketing mechanisms into goal of social activity, resulting the processes of globalization, are grounded. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject маркетинг ua
dc.subject глобалізація ua
dc.subject філософіїя ua
dc.subject маркетинг ua
dc.subject глобализация ua
dc.subject философия ua
dc.subject marketing ua
dc.subject globalization ua
dc.subject philosophy ua
dc.title Освітній маркетинг у контексті глобалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу