DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2006 рік » № 3 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13045
Title: Освітній маркетинг у контексті глобалізації
Authors: Братаніч, Борис
Keywords: маркетинг
глобалізація
філософіїя
маркетинг
глобализация
философия
marketing
globalization
philosophy
Issue Date: 2006
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Борис Братаніч Освітній маркетинг у контексті глобалізації / Братаніч Борис // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 103-110
Abstract: Здійснено аналіз ролі освітнього маркетингу у процесах глобалізації. Обґрунтовано напрями трансформації цінностей філософії глобальної освіти маркетинговими механізмами у цілі соціальної діяльності, результатом якої є процеси глобалізації.
Осуществлен анализ роли образовательного маркетинга в процессах глобализации. Обоснованы направления трансформации ценностей философии глобального образования маркетинговыми механизмами в цели социальной деятельности, результатом которой являются процессы глобализации.
The role of education marketing in the processes of globalization is analyzed. The directions of transformation of philosophy of global education by marketing mechanisms into goal of social activity, resulting the processes of globalization, are grounded.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13045
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bratanich.pdf105.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.