Досліджується перебудова освіти та утиск
інформації засобами візуалізації на основі естетичних
закономірностей. З’ясовуються альтернативи ідеалу
єдності науки, концепціям холістської псевдоінтеграції, екстенсивної інтеграції. Процеси інтеграції концептуалізуються в голографічній моделі вищої
освіти як єдності предметної (ресологічної), опорної
(знаннєвої) та комунікативної хвиль освіти на основі
розуміння людини як «уніфікувати точки перетину
усіх планів буття». Філософія освіти трактується як теорія єднання людини
зі світом, суспільством та світом знань, а практичні проблеми розробки
навчальних програм і нових спеціальностей – як виклик її розвитку.
Исследуются формирование образования и сжатие информации
средствами визуализации на основе эстетических закономерностей.
Выясняются альтернативы идеалу единства науки, концепциям холистской псевдоинтеграции, дидактике экстенсивной интеграции. Процессы
интеграции концептуализируются в голографической модели высшего
образования как единства предметной (ресологической), опорной
(базирующейся на знании) и коммуникативной «волн образования» на
основе понимания человека как «точки пересечения всех планов Бытия».
Философия образования трактуется как теория интеграции человека с миром, обществом и «миром знаний», а практические проблемы разработки учебных программ и новых специальностей – как вызов ее
развитию.
The education formation and information compression by means of visualisation on the basis of aesthetic laws is investigated. The alternatives to an ideal
of science unity, holistic pseudo-integration concepts, and extensive integration
didactics are found out. Integration processes are conceptualised in the holographic model of higher education as a unity of subject (resological), basic
(knowledge) and communicative «waves of education» based on comprehension
of a man as „a cross-point of all plans of being». Philosophy of Education is
treated as a theory of integration of a man and the world, society and «the world
of knowledge», but practical problems of the educational programs? and new
specialities? design are considered as a challenge to its development.