Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософія освіти Г. Ващенка в контексті сучасних соціокультурних трансформацій в Україні

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Довбня, Віктор
dc.date.accessioned 2017-03-22T11:38:56Z
dc.date.available 2017-03-22T11:38:56Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Довбня В. Філософія освіти Г. Ващенка в контексті сучасних соціокультурних трансформацій в Україні / В. Довбня // Філософія освіти. - 2014. - № 1(14). - С. 270-283 ua
dc.identifier.issn 2309-1606
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13011
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу предметного поля філософії освіти Г. Ващенка та проблемі культурно-освітнього спадку в сучасному суспільстві. Показано можливості нового «прочитання» філософсько-педагогічної спадщини українського мислителя і педагога. Висвітлено основні орієнтири філософсько-освітнього мислення Г. Ващенка: розбудова української освітньої системи — згуртування українського народу — утвердження самостійної Української держави. Автор статті стверджує, що нова парадигма освіти має розроблятись на підставі ідей цілісності людини, суспільства, культури та співмірної їх зміни під впливом трансформаційних процесів. ua
dc.description.abstract Статья посвящена анализу предметного поля философии образования Г. Ващенко и проблеме культурно-образовательного наследства в современном обществе. Показаны возможности нового «прочтения» философско-педагогического наследия украинского мыслителя и педагога. Освещены основные ориентиры философско-образовательного мышления Г. Ващенко: обустройство украинской образовательной системы — сплочение украинского народа — утверждение самостоятельного Украинского государства. Автор статьи утверждает, что новая парадигма образования должна разрабатываться на основе идей целостности человека, общества, культуры и соразмерного их изменения под влиянием трансформационных процессов. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of the subject field of H. Vashchenko’s philosophy of education and the issue of cultural and educational legacy in the modern society. The possibilities of a new “reading” of Ukrainian thinker’s philosophical and pedagogical legacy are shown. The basic landmarks of H. Vashchenko’s philosophical and educational thought are illuminated: the arrangement of Ukrainian educational system, the unity of Ukrainian people, the approval of the independent Ukrainian state. The author of the article argues that a new paradigm of education should be developed on the basis of ideas of human, society, proportional changes under the influence of transformation processes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject соціокультурна теорія ua
dc.subject людина ua
dc.subject философия образования ua
dc.subject социокультурная теория ua
dc.subject человек ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject social and cultural theory ua
dc.subject human ua
dc.subject.classification 1 «654»:37.035(477)(092) ua
dc.title Філософія освіти Г. Ващенка в контексті сучасних соціокультурних трансформацій в Україні ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics