DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13002
Title: Інновації освітнього процесу магістрів-екологів
Authors: Волошина, Наталія Олексіївна
Лазебна, Ольга Миколаївна
Keywords: інновації
екологія
зміст освітнього процесу
інтеграційні процеси освіти
навчальна дисципліна
содержание образовательного процесса
инновации
экология
интеграционные процессы образования
innovation
content of the educational process
the environment
the process of integration of education
academic disciplin
Issue Date: 2013
Publisher: Сумський державний педагогічний університет
Citation: Волошина Н. О. Інновації освітнього процесу магістрів-екологів / Н. О. Волошина, О. М. Лазебна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. - №6 (32). – С. 335-343
Series/Report no.: 6 (32);
Abstract: Статтю присвячено проблемам фахової підготовки майбутніх екологів у сучасних реаліях. Зазначаються підходи оновлення змістового навантаження навчально-виховного процесу з метою підвищення якісної складової компетентності спеціаліста. Охарактеризовано сучасні методичні підходи до викладання нової дисципліни «Екологія біологічних систем», визначено тематику і зміст лекційних та практичних занять, перелік професійних компетенцій майбутнього еколога. З’ясовано причинно-наслідкові зв’язки щодо необхідності формування нового змісту освіти екологів та визначено акценти спрямовані на безпеку життєдіяльності людини в умовах біологічних ризиків в сучасних реаліях.
Статья посвящена проблемам профессиональной подготовки будущих экологов в современных реалиях. Указываются подходы обновление смысловой нагрузки учебно-воспитательного процесса с целью повышения качественной составляющей компетентности специалиста. Охарактеризованы современные методические подходы к преподаванию новой дисциплины «Экология биологических систем», определено тематику и содержание лекционных и практических занятий, перечень профессиональных компетенций будущего эколога. Выяснено причинно-следственные связи необходимости формирования нового содержания образования экологов и акценты направлены на безопасность жизнедеятельности человека в условиях биологических рисков в современных реалиях.
The article deals with the problems of professional future environmentalists in contemporary realities. Specified approaches update the semantic load of the educational process to improve quality component specialist competence. Characteristic of modern methodological approaches to teaching a new subject "Ecology of biological systems," defined theme and content of lectures and workshops, a list of professional competencies future environmentalist. It is shown causal relationships on the need to develop new curriculum and environmentalists focused emphasis focused on the safety of human life in terms of biological risks in modern realities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13002
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V 9.pdfФахове видання екологія521.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.